tirsdag 6. november 2007

20. Fremdeles på Stord.

Vi hadde hele helgen sammen Bamse og jeg.
Vi fikk lekt veldig mye.

Men vi kan slappe av også, i alle fall litt.

Mor sier vi er flinke gutter. Vi krangler ikke, og er flink å kose med hverandre.

Mor sier vi er helt supre, bare fordi vi spiser av samme skål.

Skulle vi krangle om maten liksom.

PØH, det gidder vi ikke. Det er mye gøyere å leke.

Det blir mor tussete av, hi hi. Hun er redd vi skal falle ned trappene.

Helgen har gått altfor fort, og vi skal reise hjem. Det syntes ikke jeg noe særlig om. Jeg vil gjerne være med Bamse jeg.


Bamse vil gjerne være med meg også.

Hurra, Hurra mor har nettopp fortalt at Bamse skal være med oss hjem.


Vi vet ikke om han skal bo hos oss "for ever", men hvem bryr seg om det nå. Vi skal hjem hele bunten.

Sikkert bare fordi vi er så supre gutter...

3 kommentarer:

Jonna sa...

Det er litt spennende om Bamse skal bli. Jeg venter spent på fortsettelsen, når PCen fungerer igjen

Eva sa...

Pcen fungerer ikke. Jeg måtte kjøpe ny pc, og alle bildene ligger på den gamle pcen :-(.

MEN jeg jobber med saken, så fortsettelse vil det bli.

Jonna sa...

Jeg etterlyser mer eventyr om Bobbie og Bamse. Det er så koselig å lese om disse to.